2.01.2013

Babeczki RUDOLFY! :))


Witam Wszystkim w NOWYM ROKU 2013! :))

Wiem że trochę późno aczkolwiek chciałabym z tego miejsca życzyć Wam wszystkim aby ten nowy rok był nie gorszy od poprzedniego, żeby był obfity w różne pyszności i żebyście wszystki byli szczęśliwi! :))
mój nowy rok rozpoczął się wielkimi zmianami, mam nadzieje że wszystko potoczy się pomyslnie i 2013 będzie dla mnie rokiem nieco spokojniejszym, weselszym i pomyślniejszym ! :)

Btw, wszystkim zapraszam do polubienia cakesfromheart  na facebooku!!! Klikajcie, lubcie! :))

***

Pozostając w klimacie świąteczno-noworocznym przygotowałam muffinki które napewno zauroczą niejednego. Mnie zauroczyły i postanowiłam je przygotować. Muffinki są smaczne, są z rodzaju tych bardziej zbitych, a buźki reniferków są niezwykle proste. :)
Przepis pochodzi ze strony moje wypieki :)


BABECZKI RUDOLFY
na ok. 14 babeczek

1,5 szklanki mąki pszennej
0,5 łyżki proszku do pieczenia
szczypta soli
0,5 łyżki cynamonu
115 g masła
3/4 szklanki cukru
3 jaja
1,5 łyżeczki ekstaktu waniliowego
mniej niż 3/4 szklanki mleka

Składniki powinny być w temp. pokojowej.
Składniki sypkie przesiac do miski oprócz cukru.
Masło utrzeć do białosci razem z cukrem. Masa powinna być jasna i puszysta.
Dodać powoli jajka, miksowac.Dodać wanilię i naprzemian dodawać mleko ze składnikami sypkimi miksując za każdym razem. Blachę na muffnki wypełnić papilotkami. Papilotki wypełnic do 3/4 wysokości ciastem. Piec w 180 stopniach przez ok. 15-20 minut do suchego patyczka.
Wystudzić.

krem:
600 ml śmietany kremówki 30%
250 g mascarpone
cukier puder do smaku
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego

Wszystkie składniki powinny być schłodzone. Śmietanę ubić na sztywno, dodać cukier, mascarpone i zmiksować, ekstrakt waniliowy i zmiksować krótko żeby się nie zwarzył krem. Kremem udekorować babeczki. 

Teraz robimy buźki reniferków:
Na każda babeczke po 2 precelki z boku, to są poroża. Draże kokosowe posłużyły mi za oczka, źrenice zrobiłam odrobiną roztopionej czekolady. I nosek z wisienki koktajlowej.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz