21.12.2012

Cake pops - reniferki na patyczkach

 Kiedy ogarnia mnie lenistwo to nie ma przebacz! Blog poszedł troche w odstawkę za co bardzo przepraszam. Ale na usprawiedliwienie moge powiedzieć ze to nie dokońca było czyste lenistwo, praca a potem jak człowiek pada na łózko to nie mysli o dodaniu kolejnej notki! :)))
No w każdym razie, dzisiejszy wpis bedzie o reniferkach - cake popsach które zrobiłam na mikołajki ( ups. :P).
 W tamtym roku było wielkie boom na cake popsy. Muszę sie przyznać że i mnie to nie ominęło i w tamtym roku miałam i ja słodkie reniferki. Niestety zdjeć nie miałam wiec postanowiłam w tym roku zrobić je ponownie i rozdać jako małe upominki.
Zapraszam ;)

CAKE POPSY - RENIFERKI

pół porcji tego ciasta
po 2- 3 łyżki mascarpone i nutelli

200g czekolady mlecznej
odrobina czekolady gorzkiej
precelki
lentilki
cukrowe perełki
patyczki

z ciasta wyrobić gładka mase dodajac mascarpone i nutellę.
uformować kulki - główki reniferków.
wyłożyć na tacke i chłodzic w zamrażarce przez ok. 15.
po tym czasie patyczki włożyć w główki, znowu schłodzić przez ok. 15 minut.
w tym czasie czekoladę mleczną rozpuścić w kąpielo wodnej
kilka kosteczek czekolady gorzkiej również.
cake popsy zamaczać w czekoladzie mlecznej, otrzepując jej nadmiar. przepołowione precelki wbić tam gdzie reniferek ma poroże, zrobić oczka z perełek cukrowych, zrobić nosek z lentilka. Jak reniferek zastygnie, z czekolady gorzkiej zrobić źrenice oraz buźkę.
Smacznego:)


2 komentarze: